Szkolenia
Szkolenie to tylko początek drogi prowadzący do trwałej zmiana postawy, czy zachowania. Dlatego nasza obsługa jest kompleksowa.
Zapraszamy do współpracy placówki medyczne, szpitale oraz firmy farmaceutyczne.
Proces szkoleniowy tworzymy specjalnie w oparciu o zapotrzebowanie klienta. Dzięki temu jest idealnie dopasowany do wyzwań z jakimi aktualnie mierzy się firma. Jest znacznie atrakcyjniejszy a tym samym skuteczniejszy.
W początkowej fazie przeprowadzamy Identyfikację Potrzeb Szkoleniowych, konsultacje z managerami, projektujemy indywidualne programy.
Po szkoleniu wspieramy klienta coachingiem/mentoringiem, by osiągnąć maksymalne efekty, wyeliminować stare nawyki oraz wyjaśnić ewentualne niespójności pomiędzy starym, a nowym.
Po zakończonym procesie przeprowadzamy Ewaluację Szkoleniową.
Formę prowadzenia szkoleń dostosowujemy do potrzeb i życzeń naszych klientów ze szczególnym uwzględnieniem aktywnego interaktywnego treningu/warsztatu, w którym uczestnicy nie tylko zdobywają niezbędną wiedzę teoretyczną w danej dziedzinie, ale także umiejętności praktyczne potrzebne do zastosowania tej wiedzy w działaniu.
Komunikacja
Komunikacja z pacjentem || komunikacja w zespole || komunikacja z lekarzem, farmaceutąDzięki szkoleniom z komunikacji zdobędą Państwo umiejętności efektywnej komunikacji – aktywne słuchanie, empatia, jasne przekazywanie myśli/potrzeb.
1. Aspekt komunikacji Z PACJENTEM jest kluczowy w profesjonalnej obsłudze pacjenta.
2. Komunikacja W ZESPOLE wpływa na efektywność pracy, lepsze zrozumienie celów i zadań. Poprawia też relację i zapobiega powstawaniu konfliktów.
3. Od efektywnej komunikacji w pracy w KAM/PRZEDSTAWICIELA MEDYCZNEGO zależą jego relacje z lekarzami,farmaceutami, jakość pracy- wizyt oraz realizacje założonych celów.
Rozpoznawanie i rozwiązywanie konfliktów
||Jak rozpoznać konflikt za nim zacznie eskalować?||Dzięki temu szkoleniu będą Państwo wiedzieli jak rozpoznać konflikt za nim zacznie eskalować, poznają Państwo etapy jego eskalacji, a przede wszystkim będą potrafili Państwo go rozwiązać, umiejętnie formułując wnioski na przyszłość. Co równie ważne zaprezentujemy również jak można inaczej myśleć o konflikcie i jakie wartości z niego mogą płynąć.
Obsługa bezpośrednia i telefoniczna pacjenta
|| Kluczowe zagadnienie w pracy Rejestracji Medycznej ||Dzięki temu szkoleniu rejestratorki zatrudnione u Państwa w firmie poznają zasady komunikacji oraz savoir vivre w placówce medycznej. Nauczą się jak z zachować balans pomiędzy empatią a asertywnością oraz jak zadbać o swoją odporność psychiczną.
Profesjonalnej obsługa pacjenta zapewnia wyższy poziom satysfakcji, zwiększa zaufanie do placówki medycznej, poprawia jakość opieki oraz może prowadzić do lepszych wyników zdrowotnych pacjentów.
Etyczna sprzedaż
||W branży medycznej etyka jest szczególnie ważna ||Z uwagi na wyjątkowość i wrażliwość branży medycznej etyka jest szczególnie ważna, dlatego w trakcie tego szkolenia dowiedzą się Państwo czym jest i jak powinna wyglądać etyczna sprzedaż, czym różni się od standardowej sprzedaży dotychczas przedstawianej na wielu szkoleniach.
Techniki skutecznej sprzedaży
|| Co zroboć aby sprzedaż była skuteczna? ||Dzięki temu szkoleniu dowiedzą się Państwo, co stanowi, że sprzedaż jest skuteczna. Poznają Państwo najbardziej efektywne techniki sprzedaży, adekwatne do danej usługi lub produktu.
Negocjacje
|| Jak osiągnąć to do czego dążyliśmy w trakcie negocjacji. ||W trakcie szkolenia/warsztatu odczarujemy ten obszar, który wielu uważa za zbyt trudny do realizacji, ujawniając jak osiągnąć to do czego dążyliśmy w trakcie negocjacji ceny lub warunków współpracy. Pokażemy Państwu jak klient może stać się naszym partnerem biznesowym, a współpraca może odbywać się w atmosferze wygrany – wygrany.
Szkolenie z negocjacji zwiększa efektywność pracy, buduje długotrwałw relacje, podniesie morale i zaangażowanie pracowników.
Odporność Psychiczna
|| Jak rozwijać odporność psychiczną||Dzięki temu szkoleniu będą Państwo wiedzieć jak zwiększyć swoją odporność psychiczną, poznać różne metody
Szkolenie oparte jest na teście MTQ Plus. Test ten pokazuje obszary do rozwoju, na podstawie których pracuje się nad swoją odpornością.
Poruszane elementy testu do:
Kontrola emocji, kontrola życia, zaangażowanie, wyzwanie, pewność siebie w kontaktach między luźni oraz wiara we własne zasoby
Pewność siebie i asertywność
|| Aspekt pewności siebie ma ogromne znaczenie w relacjach z drugim człowiekiem. ||W trakcie tego szkolenia/warsztatu dowiedzą się Państwo jak ważny jest aspekt pewności siebie w relacjach, czym jest asertywność i postawa, w której jasno widać wszelkie granice potrzebne do współpracy z innymi ludźmi, czy to klientem, pacjentem, czy nawet kimś bliskim. Zobrazujemy także różnice pomiędzy postawą asertywną, uległą i agresywną, które często w sytuacjach szczególnie trudnych i stresogennych wymykają się spod kontroli.
Budowanie zespołu
|| Zespół jako największa wartość firmy ||W trakcie takiego szkolenia wskażemy najważniejsze role zespołowe, porozmawiamy o tym kto i o jakich cechach charakterologicznych może te role pełnić oraz jak unikać podstawowych błędów i zagrożeń w budowaniu zespołu.
Poruszymy także tematykę różnic pokoleniowych, wypracowujemy wspólny schemat działania, współpracy.
Kultura Feedbacku
|| Udzielanie i otrzymywanie konstruktywnej informacji zwrotnej.||W trakcie szkolenia dowiedzą się Państwo jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej zarówno tej wzmacniającej jak i rozwojowej Dowiedzą się Państwo czym jest na model FUKO oraz jak prawidłowo przyjmować Feedback. Prawidłowo przekazany i przyjęty Feedback pozwala na rozwój jednostki, budowę pozytywnych relacji między pracownikami, redukcję negatywnych emocji, stymuluje zaangażowanie.
Budowanie profesjonalnego wizerunku
W trakcie szkolenia zwrócimy uwagę na takie aspekty jak: kultura organizacji, zespół, jakość wykonywanych usług, marketing. Dobrze zbudowana marka osobista pozwoli Państwu na przyciągnięcie wykwalifikowanych pracowników oraz nowych klientów. Dzięki niej umocni się Państwa pozycja na rynku, zyskają Państwo przewagę nad konkurencją.
Trudny pacjent
||Trudny pacjent czy trudna sytuacja||? Jak poradzić sobie z taką sytuacją?Dzięki temu szkoleniu dowiedzą się Państwo co stanowi o tym, że pacjent jest „trudny”, jak profesjonalnie zająć się takim pacjentem, jak dotrzeć do rzeczywistych motywacji, kiedy i w jaki sposób odpowiednio reagować w różnych sytuacjach. Powiemy sobie również jak ważna w kontaktach z „trudnym” pacjentem jest empatia i gdzie jest jej granica.
Zarządzanie sobą w czasie
|| Zarządzanie sobą w czasie KAM/PM|| Rejestracji Medycznej || Pracownikom medycznymTo szkolenia pomoże Ci efektywniej zarządzać czasem. W trakcie niego nauczycie się jak najlepiej wykorzystać czas w pracy
- KAM/PM- planowanie trasy, spotkań, prezentacji, pracy administracyjnej
- Rejestracji medycznej- zapisy pacjentów bezpośrednich, obsługiwanie pacjentów telefonicznych, dokumentacja
- Czas pracy, dyżury, wizyty,wizyty online
Poznacie największe pożeracze czasu, zdobędą wiedzę/narzędzia jak budować listę spraw ważnych i mniej ważnych, a także jak ją sukcesywnie realizować.
Dowiecie się jak zachować life&work Balance
Radzenie sobie ze stresem
|| Branża medyczna jest branżą wymagającą i stresogenną||Branża medyczna jest branżą wymagającą i stresogenną, niezależnie od zakresu obowiązków, czy stanowiska stykają się Państwo z tematyką zdrowia ludzkiego, które dla większości jest tematem kluczowym dla dobrego funkcjonowania. Dzięki temu szkoleniu nauczą się Państwo rozpoznawać objawy/symptomy pojawiającego się stresu, dowiedzą się Państwo jak sobie z nim radzić, a także z wachlarza prezentowanych narzędzi wybiorą Państwo te, które najbardziej do Państwa trafiają by ten stres eliminować.
Wypalenie zawodowe
||Wypalenie zawodowe -jak się przed nim uchronić ||Na tym spotkaniu będą mieli Państwo możliwość dowiedzieć się czym jest wypalenie zawodowe, nie tylko z definicji, ale również na konkretnych przykładach, kiedy do niego do dochodzi, jak z nim pracować i jak się go całkowicie wyzbyć. Ważnym aspektem tego warsztatu jest też zbudowanie świadomości, że wypalenie może pojawić się u każdego z nas i nie należy tego tematu bagatelizować, ani też traktować jako tabu.

Bezpłatna konsultacja wstępna
Państwa potrzeby.